Tajemnice Ebiznesu

czwartek, 28 kwietnia 2011

Jak szybko zbudować wartościową listę mailingową ?


Autorem artykułu jest Adrian Kołodziej


Jeżeli masz stronę internetową, bloga czy ministronę głupotą jest nie budować listy adresowej. Dlaczego ? :

Odpowiedź jest prosta. Lista adresowa jest głównym narzędziem generującym dochód pasywny. Odpowiesz zapewne : jak lista adresowa może generować dochód pasywny skoro musisz pisać ...
Jeżeli masz stronę internetową, bloga czy ministronę głupotą jest nie budować listy adresowej. Dlaczego ? :

Odpowiedź jest prosta. Lista adresowa jest głównym narzędziem generującym dochód pasywny. Odpowiesz zapewne : jak lista adresowa może generować dochód pasywny skoro musisz pisać emaile ?

A jednak może :)

Dochód pasywny, to taki dochód, który generuje się bez naszej pracy. Czyli kiedyś zrobimy jakąś czynność i co miesiąc mamy pieniądze :)
Jak stworzyć samo-zarabiającą się listę ?

1. Stwórz kurs emailowy.
Powiedźmy, że prowadzisz serwis tematyczny np. "motywacyjny". Napisz kilka ciekawych artykułów, wystarczy 7 i skorzystaj z freebota. (www.freebot.pl). W każdej lekcji w dopisku możesz umieścić np.

Ps. Wiedzę, którą Ci przekazuje zdobyłem z podręcznika
Adriana Kołodzieja pod adresem www.dochod.wordpress.com


Możesz także umieścić linki partnerskie na zakończeniu kursu, czyli najpierw edukujesz, a później zbierasz profity.

Twoim głównym celem jest znaleźć subskrybentów, czyli czytelników kursu. Możesz stworzyć ministronę, która zbiera adresy email np. "przedwczesny wyrtysk - jak leczyć? lub umieścić formularz na stronie internetowej. Ja takie rozwiązanie zastosowałem na moim blogu uwodzenie kobiet:) Lista napędza się sama, a Ty cieszysz się dochodem pasywnym.

2. Cytaty
Jeżeli prowadzisz serwis motywacyjny, możesz zebrać najciekawsze cytaty i wrzucić je do autorespondera typu freebot. Zbieranie subskrybentów następuje jak wyżej. Program typu freebot.pl wysyła w określony dzień twoje cytaty (w poniedziałek inny, we wtorek inny itd)

3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania czytelników

Jeżeli posiadasz duży serwis, często ludzie piszą do Ciebie z zapytaniami. Bierzesz odpowiedzi, wrzucasz je do autorespondera i zamiast odpowiedzi wysyłasz stronę do formularza zapisu.

4. Twoje notatki

Jeżeli jesteś ekspertem w swojej dziedzinie pewnie osiągnąłeś jakiś sukces. Możesz zrobić własne notatki, które pozwoliły Tobie zmienić myślenie. Korzystamy z autorespondera i budujemy listę mailingową.

Jak wykorzystać autoresponder ?

Ostatnio miałem urodziny. Matka od mojej dziewczyny zakupiła dla mnie książkę Czas na E-Biznes Piotra Majewskiego. Według mnie jest lekturą numer jeden jeżeli chodzi o ebiznes. Dzięki niej zwiększyłem skuteczność swojej listy adresowej kilkakrotnie.
---

Chcesz osiągnąć dochód pasywny z internetu ? Ja Ci pokażę jak Dochód Pasywny Z Internetu

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz